Procés de selecció per a la creació d’una borsa de treball de d'educadors/es socials en règim de funcionaris/àries interins/es
Termini de presentació de sol·licitud
El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà transcorreguts 20 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la darrera publicació de l’anunci al diari Oficial de la Generalitat de Catalunya o al Butlletí Oficial de la Província de Girona.
Data de publicació al DOGC: 1 de juliol de 2020
Data de publicació al BOP: 2 de juliol de 2020
Termini de presentació d’instàncies: 22 de juliol de 2020
Termini de presentació d'esmenes i d'al·legacions: 7 d'agost de 2020
És obligatori demanar cita prèvia (tel. 972 84 21 61) en el cas que es vulgui presentar la documentació per registre d’entrada d’aquest Consell Comarcal (Passeig Sant Salvador, 25-27 – 17430 Santa Coloma de Farners)
Documentació adjunta
- Instància
- Bases específiques i convocatòria (Data de publicació: 25/06/2020)
- Relació provisional d'aspirants admesos i exclosos (Data de publicació: 31/07/2020)
- Acta de la prova de català (Data de publicació: 04/08/2020)
- Relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos (Data de publicació: 12/08/2020)
- Acta del tribunal (Data de publicació: 19/08/2020)
- Resolució de constitució de la borsa de treball (Data de publicació: 25/08/2020)
- Resolució esmena d'error de constitució de la borsa de treball (Data de publicació: 01/09/2020)