Selecció d'un Tècnic/a d'administració especial, inclòs en l’Oferta Pública d'Ocupació de l'any 2020, per ocupar el lloc de treball de Gestor informàtic
Termini de presentació de sol·licitud:
Data de publicació al DOGC: 17 d'agost de 2020
Data de publicació al BOPG: 18 d'agost de 2020
Termini de presentació d’instàncies: 7 de setembre de 2020
Termini de presentació esmenes i al·legacions: 20/10/2020
És obligatori demanar cita prèvia (tel. 972 84 21 61) en el cas que es vulgui presentar la documentació per registre d’entrada d’aquest Consell Comarcal (Passeig Sant Salvador, 25-27 – 17430 Santa Coloma de Farners)
Informació pels aspirants admesos:
Protocol d'actuació davant la Covid-19 en processos selectius del Consell Comarcal de la Selva
Declaració responsable en relació a la situació de pandèmia generada per la COVID-19 (document a lliurar el mateix dia de la prova)
Documentació adjunta:
- Instància
- Annex II
- Annex III
- Bases específiques i convocatòria (Data de publicació: 17/08/2020)
- Relació provisional d'aspirants admesos i exclosos (Data de publicació: 13/10/2020)
- Acta del tribunal (Data de publicació: 24/11/2020)
- Resolució de Presidència de procés selectiu desert (Data de publicació: 09/12/2020)