Notificacions electròniques
- Beneficis per al Consell Comarcal de la Selva: Immediatesa en la notificació i control de temps en els procediments de gestió. Estalvi de temps i costos en l'enviament i immediatament sobre els processos a l'estat de les notificacions enviades.
- Beneficis per a la ciutadania: Facultat de recepció i accés a les notificacions en un espai virtual propi fins a 24x7, que permet la visualització centralitzada de totes les notificacions enviades del Consell Comarcal de la Selva. L’accés a les notificacions electròniques es pot fer mitjançant certificat digital o paraula de pas d’un sol ús.
Respecte el tractament que pot aplicar el “Real Decreto Legislativo 3/2011, del 14 de novembre, pel que es va aplicar el text restituït de la Llei de Contrats del Sector Públic”, que fa a la disposició addicional setzena (1.f) , ens diu que " f) Tots els actes i manifestacions de voluntat dels òrgans administratius o de les empreses licitadores o contractistes que tinguin efectes jurídics i que tinc a la fase preparatòria com a les causes de la licitació, l'adjudicació i l'execució del contracte han de ser autenticats mitjançant una signatura ràpida reconeguda d'acord amb la Llei 59/2003, el 19 de desembre, de signatura pràctica. Els mitjans necessaris, informàtics o telemàtics emprats han de poder fer possible la signatura a les disposicions d'aquesta norma "(Podeu consultar l'article en aquest enllaç )
La classificació dels certificats digitals s'ha realitzat a partir dels criteris de seguretat detallats en aquest document: Nivells de seguretat
Es pot consultar al següent document Llista d'entitats i certificats classificats